ویژگی نماهای شیشه ای در ساختمان های مسکونی


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 24 تير 1396
بازدید : 134
نویسنده : omid

به گزارش سایت املاک تهران و ایران خرید و فروش رهن ملک

در کنار نماهای سنگی که در نمای خارجی آپارتمان های مسکونی نوساز مورد استفاده قرار می گیرد. از نماهای شیشه ای نیز در بسیاری از ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

استفاده از نماهای سنگی در بین نماهای مختلف طرفداران زیادی دارد. به طور کلی می توان گفت که نماهای مختلف ساختمانی هر یک دارای مزایا و معایب مختلفی هستند.

نماهای سنگی دارای مزایای مختلفی از جمله داشتن دوام بالا با رنگ های ثابت می باشد. استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی عایق بسیار خوبی برای حرارت می باشد.

در کنار مزایایی که نماهای سنگی دارد می توان گفت که استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی به زمان زیادی نیاز دارد. و استفاده از نماهای سنگی در آپارتمان های مسکونی با طولانی شدن استفاده از نمای ساختمانی گران شدن نمای سنگی را به دنبال خواهد داشت.

در بسیاری از ساختمان های مسکونی نماهای شیشه ای طرفداران زیادی دارد. استفاده از نمای شیشه ای در آپارتمان ها و خانه ها مسکونی سرعت کار را افزایش می دهد.

در کنار مزایایی که نماهای شیشه ای دارند باید خاطر نشان کرد که استفاده از نماهای شیشه ای عایق مناسبی برای گرما نیستند. استفاده از نماهای شیشه ای در فصل تابستان مشکلات مختلفی را برای ساکنین واحدهای مسکونی به وجود می آورد.

انتخاب نماهای ساختمانی و خرید آن تا حدود زیادی به میزان هزینه ای که قرار است بابت آن پرداخت شود بستگی دارد. در بین نماهای مختلف نماهای سنگی به دلیل مقاومت بیشتر در برابر حرارت و پیشگیری از هدر رفت انرژی نظر افراد را به خود جلب کرده است.




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com